loading...
کانال کمیل و حنظله
خادم الشهدا بازدید : 101 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

 امام خامنه‌ای(مدظله العالی)«هر کس دیگری درباره‌ی حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند درباره‌ی حقوق بشر حرف بزنند؛ چون‌ دولت آمریکا بزرگ‌ترین نقض‌کننده‌ی حقوق بشر در دنیا است؛ نه فقط دیروز، بلکه همین امروز».

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه با حضور در مجمع «سابان» متعلق به میلیاردر یهودی «حاییم سابان» به اظهارنظر در رابطه با روابط آمریکا و اسرائیل پرداخت.

و طی سخنانی مضحک و خنده دار گفت:

 

«حالا، از شما می‌خواهم یک لحظه فکر کنید. مهم است که یک لحظه فکر کنیم و به یاد آوریم که چطور به اینجا رسیدیم. ما اینجاییم، نه به خاطر سابقه دشواری که روابط ایالات متحده و ایران داشته، هرچند که این سابقه واقعا دشوار بوده است. و اتهامات عمیقا ناراحت‌کننده‌ای هم که به روزنامه‌نگار آمریکایی که تنها داشت کار خود را انجام می‌داد، نسبت داده شد، تازه‌ترین یادآور همین موضوع (رابطه دشوار) است. ما همین‌طور به خاطر تهدیدات غیرقابل دفاعی که سران ایران به طور مداوم علیه اسرائیل عنوان می‌کنند، اینجا نیستیم، هرچند که این تهدیدات واقعا غیرقابل دفاع هستند. ما حتی به خاطر اقدامات تروریستی که ایران از آن‌ها حمایت کرده و همچنین فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده این کشور در منطقه اینجا نیستیم، هرچند که ما این اقدامات را هر زمان و در هر مکانی که رخ دهند،‌ محکوم می‌کنیم.»

 

واقعا جای تعجب دارد بعد از این همه افشاگری درباره ی رابطه ی گروه های تروریستی از جمله داعش با دولت امریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی چطور مانند سابق خودتان را پشت این دورغ های مضحک مخفی میکنید؟!!!

ملت ایران زخم خورده اقدامات تروریستی مزدوران شما هستند و همچنین منطقه و جهان

 

 

حالا، ما از مردم جهان و بخصوص شهروندان آمریکایی میخواهیم یک لحظه فکر کنند و مهم است فکر کنند و دنبال حقایق باشند و به یاد بیاورند واقعه ی تلخ و طرح ریزی شده 11 سپتامبر ، دیگر اقدامات تروریستی ، حملات به غزه و ...

و دروغ های که دولت امریکا برای مداخله نظامی در عراق و افغانستان داد و بی ثبات کردن منطقه داد.

و پی گیری کنند ریشه این تروریست های تکفیری و به وجود آمدن وهابیت به کجا ختم میشود.

در نهایت درباره اینکه میگویند ما اقدامات تروریستی را در هر زمانی و مکانی محکوم میکنیم، بهتر است بگویید طراحی می کنیم تا اینکه محکوم کنیم.

 

لینک دادگاه حقوق بشر در سایت مقام معظم رهبری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
وصیت نامه شهدا

آن گاه كه زمان آزمايش فرا رسد، آن گاه كه تعهد اسلامي حكم كند، آن گاه كه فرمان امام صادر شود و آن گاه كه ياري اسلام و مستضعفين ايجاب نمايد، بجاست اگر رزم‌آوراني با ايمان، مخلص و جان بر كف نداي حسين(ع)‌ را پس از چهارده قرن لبيك گفته و با خداي خود پيمان خون بندند كه اين لبيك را تا پاي جان حراست كنند، و سرانجام اين پيمان را با خون خود مُهر صدق مي‌زنند.

فرازی از وصیت‌نامهشهید ميرحسين پشت‌ محمدي

حدیث
حدیث موضوعی

گالری تصاویر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



تدبر در قرآن
  • نمونه ی کافران
  • سوره مبارکه تحریم
  • آیه شریفه 10
  • ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِّلَّذِينَ كَفَرُوا اِمْرَأَةَ نُوحٍ وَاِمْرَأَةَ لُوطٍ

  • معنای آیه:

    خداوند همسر نوح و همسر لوط را نمونه ای از کافران، مثال می زند.

  • پیام آیه:

    انسانها در انتخاب راه هدایت یا گمراهی آزاد هستند و در این مسئله زن و مرد یکسانند، چنان که همسر حضرت نوع (ع) و همسر حضرت لوط (ع)، برخلاف شوهران خود، راه گمراهی را برگزیدند. خداوند زنان کافر را نمونه ای از انسان های کافر برمی شمارد زیرا در هدایت و کفر، اراده ی انسانی نقش دارد، نه جنسیت مرد یا ز

دریافت کد تدبر در قرآن

اللهم عجل لولیک الفرج






                       
دعای فرج

کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
  • نام عملیات:
    قادر (سه مرحله پیوسته)
  • زمان عملیات:
    24 تیر 1364
  • مکان عملیات:
    غرب شهر اشنویه ایران ـ شمالی‌ترین نقطه از خط جنگ
  • اهداف عملیات:
    آزاد‌سازی بلندی‌های منطقه معروف به کلاشین