loading...
کانال کمیل و حنظله
خادم الشهدا بازدید : 84 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

طلبه آمر به معروف گفت: بعد از ضربه خوردن من پلیس و اورژانس حاضر نشدند به صحنه بیایند و بیمارستان هم از پذیرش من کوتاهی می کرد.

 حجت الاسلام محسن میرزایی(بهرامی) اظهار کرد: شب پنجشنبه  زمانی که از خیابان  ساحلی خرم آباد عبور می کردم با صحنه ای روبه رو شدم که به خاط زجر آور بودن آن صحنه نتوانستم بی تفاوت باشم و به محل وقوع این اتفاق غیر اخلاقی رفتم و تذکر لسانی دادم.

 

وی افزود: خودوری پرایدی که یک دختر و پسر در آن بودند در ملا عام کاری خلاف شرع می کردند و من با زبان نرم تذکر دادم که راننده با تلفن حرف زد و جلو رفت و با اشاره به من گفت بیا که من هم رفتم .

 

طلبه آمر به معروف گفت: من فکر کردم که می خواهد در یک گوشه حرف بزنیم ولی راننده پراید داشته با دوستانش تماس می گرفته که بیایند.

 

حجت الاسلام میرزایی(بهرامی) گفت: من با اشاره راننده پراید جلوتر رفتم تا به یک کوچه رسیدیم که شیشه ماشین را پائین کشید و با هم حرف می زدیم که یک مرتبه شیشه را بالا کشید و  دنده عقب گرفت تا من را با خودش بکشد و دست من گیر افتاد که با زحمت دست خودم را بیرون کشیدم.

 

طلبه آمر به معروف گفت: بعد از چند دقیقه دوستان راننده پراید که 3 الی 4 نفر بودند سر رسیدند و با فحاشی شدید  به من حمله کرده و رکیک ترین فحش ها را به من و نظام دادند و من سکوت کردم.

 

3 (3)

 

وی افزود: سپس سریع یک نفر آنها از پشت سر من را گرفت و چند نفر دیگر نیز از جلو به سمت قلب من با قمه حمله کردند و من برای جلوگیری از فرو رفتن قمه به قلبم دست چپم را سپر کردم و قمه به دستم خورد و چندین ضربه زدند و  بازوی دست چپم راپاره کرد.

 

حجت الاسلام میرزایی(بهرامی) اظهار کرد: بعد از جراحت من ضاربان از محل متواری شدند و با رسیدن چند نفر از دوستانم با 115 و 110 تماس گرفتند که حاضر نشدند به محل بیایند و همکاری نکردند و من حدود 20 دقیه روی زمین مانده بودم و خون از بدنم می رفت

 

وی تصریح کرد: شدت خونریزی من زیاد بود ولی کسی نبود کمکی کندکه در نهایت دوستان با موتور من را به بیمارستان رساندند.

 

 

5 (4)

 

طلبه امر به معروف لرستان افزود: در بیمارستان هم ناباورانه با رفتار عجیب صحبت های بد پزشک و دستیار پزشک مواجه شدم به طوری که دستیار پزشک مدام مرا ملامت می کرد که نباید دخالت می کردم که ناگهان پزشک بیمارستان با کلمات زشتی گفت این طلبه خودش هم جز ارازل و اوباش است وگرنه دست به چنین اقداماتی نمی زد.

 

 

وی با انتقاد از عدم رسیدگی کادر پزشکی و بیمارستان اظهار کرد: با اینکه خون ریزی شدید داشتم بیمارستان حاضر به پذیرش نبود و ما مدارکی مثل کارت ملی و مبلغ زیادی جهت پذیرش در خواست می کرد  و پزشک هم به هیچ عنوان به بنده رسیدگی نمی کرد حتی به من دست هم نمی زد و تنها کار آموز ها زخم های من را شست و شوی سطحی دادند.

خادم الشهدا بازدید : 74 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)
وقتی کارخانه ای وسیله ای تولید می کند. دستورات و راه کارهای برای استفاده صحیح و بهینه برای آن محصول برای مشتریان خود قرار میدهد.
چرا افراد خود را ملزم میدانند تا آن دستورات را برای استفاده صحیح از آن محصول را رعایت کنند ولی در مقابل دستورات الهی که برای سعادت و سلامت بشریت خداوند حکیم و آگاه از نیاز های مخلوق خودش فرموده است سرکشی می کنند؟! چرا به حلال و حرام های الهی پیبند نیستم؟!
افلا تعقلون؟
 آيا نمى ‏انديشيد؟!
به چه دلیل خداوند گوشت بعضی از حیوانات را حرام کرده است؟
آیا نگهداری سگ و میمون و... تمدن است؟
وقتی ویروس آبولا در کشور گینه شناسایی شد پزشکان و متخصصان راه انتقال این ویروس به انسان را از طریق تماس با خون و مایعات بدن حیوانات آلوده تشخیص دادند. متخصصان می‌گویند آبولا یک بیماری ویروسی است که بیش از همه جانداران در میمون‌ها شایع است و علت انتشار سریع آن در آفریقا تغذیه گروه‌های کم‌درآمد این قاره از گوشت میمون است.

به گزارش شیرازه به نقل از فردانیوز؛ طبق نظر کارشناسان اکثر بیماری‌های مهلک و نوظهور از حیوانات به انسان منتقل می‌شود. این انتقال از طریق زندگی و نزدیکی بیش از حد به حیوانات و یا تنوع طلبی در تغذیه صورت می‌گیرند. در سال 1981 برای اولین بار بیماری نادر "کاپوسی سارکوما" در میان مردان همجنس‌گرای آمریکایی رویت شد همزمان با این اتفاق یک بیماری ریوی نادر در کالیفرنیا گسترش یافت دانشمندان معتقدند که از همین زمان بود که بیماری بدون نام و ناشناسی که بعدها به ایدز معروف شد گسترش یافت. عامل بیماری ایدز دقیقا در دو مورد خلاصه می‌شد ارتباط با میمون‌ها و راعایت نکردن اصول بهداشت جنسی.

خارج از بحث ویروس‌های جهش یافته که هر چند ماه یک بار کل جامعه جهانی را به خود مشغول می‌کند می‌توان به برخی توصیه‌ها در سبک زندگی اسلامی اشاره که به گونه‌ای معجزه آسا توانسته است کشورهای اسلامی را تا حدود زیادی از ابتلا به این بیماری‌ها مصون بدارد. موارد اندک ابتلا به این ویروس ها در کشورهای اسلامی نیز تنها به سه دلیل تماس با مهاجرین از سایر نقاط جهان، رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی و دینی در سبک زندگی کشورهای اسلامی و فقر رخ می‌دهند.

سوپ خفاش : خفاش یکی از عوامل اصلی بیماری ابولاست

نگاهی به آمار و ارقام سازمان‌های بهداشتی در جهان بخوبی گویای این مطلب است که منطقه خاورمیانه و شمال آفریفا با وجود نزدیک بودن به کانون گسترش اکثر این ویروس ها توانسته تا حد زیادی از ابتلای به آنها محفوظ بمانند.

آمار انتشار ویروس آبولا از سال 1975 تا 2014 میلادی با وجود نزدیک بودن مبدا ویروس به خاورمیانه و شمال آفریقا انتشار چشمگیری در این مناطق نداشته است 

نواحی انتشار ویروس ایدز در جهان - همان‌طور که مشاهده می‌شود خاورمیانه و شمال آفریقا با وجود فقر و جنگ کمترین میزان ابتلا به HIV را داراست

آمار ابتلا، بهبود و مرگ و میر ناشی از سارس در جهان 

خاورمیانه تنها یک مورد ابتلای بهبودیافته به بیماری سارس را داراست 

رابطه بیماری و آنچه امروز بعنوان سبک زندگی یا life style شهرت پیدا کرده، مساله کاملا اثبات شده‌ای است. سبک زندگی را نمی‌توان مساله‌ای جدای از ایدئولوژی‌های موجود در دنیای معاصر دانست. سبک زندگی معمولا متاثر از گفتمان و قدرت‌های سیاسی و اقتصادی هر مقطع زمانی است. امروز نگاه اکثر مردم دنیا به زندگی درست منطبق به آنچه در کشورهای دارای قدرت سیاسی و اقتصادی هستند تعریف می‌شود. اصالت در دنیای مدرن به لذت است و نه به کیفیت زندگی.

هر چند پشتیبانان فکری دنیای معاصر بین لذت و کیفیت زندگی رابطه هم‌عرض قائلند اما ادیان الهی قائل به اصالت لذت نیستند. انسان مدرن بیش از همنوعان خود در سایر اعصار به بعد مادی زندگی توجه می‌کند و آنچه گذشتگان به‌عنوان سنت تلقی می‌کردند را نوعی تحجر فکری می‌خواند. مفهوم مدرنیته در ابتدا مسیحیت در غرب را منزوی کرد و سپس به دنبال انزوای سایر مکاتب الهی و نظامات اخلاقی انسانی چون بودیسم افتاد.

سبک زندگی در دنیای امروز به نوعی اباحه‌گری تبدیل شده است؛ یعنی مقابله با هر آنچه در سنت‌ها بعنوان خطوط قرمز شناخته می‌شد. رابطه با حیوانات و قائل شدن حریم در روابط جنسی از خطوط قرمز تمامی ایدئولوژی‌های دینی و اخلاقی است ولی مفهوم مدرنیسم با قدرت رسانه‌ای و اهرم اقتصادی بشدت با آن مقابله می‌کند.

شاید تنها مکتبی که بیش از سایرین از آسیب مدرنیسم در امان مانده است مکتب اسلام باشد و همین موضوع سبب شده است تا مسلمانان از بسیاری امراض جسمی و روحی عصر حاضر مصون بمانند. هر چند امروز دنیای اسلام دچار برخی افراطی‌گری دینی و تا حدود زیادی تجددطلبی است اما همان بخشی از هنجارهای اسلامی که هنوز توسط مسلمانان رعایت ‌می‌شود توانسته است در برخی موارد ایشان را از آسیب‌های هزاره سوم محفوظ بدارد.

آنچه بعنوان افراطی‌گری دینی به‌وسیله غرب در جهان امروز سازماندهی می‌شود تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن پیوند دادن مفهوم خشونت، افراطی‌گری و تشرع خشک با سبک زندگی دینی است که امروز اسلام تنها مصداق آن است. جنایت توسط گروه‌های شبه مسلمان تنها عاملی است که می‌تواند میلیون‌ها انسان در جستجوی حقیقت را از مفهوم دین باز دارد.

مصداق بیماری‌های نوظهور که تحقیقات صورت گرفته ثابت می‌کند رابطه تنگاتنگی با بی‌بندو باری اخلاقی، لذت طلبی در تغذیه و انزوای ناشی از فاصله گرفتن از مفهوم اصیل خانواده و از همه مهم‌تر بی‌عدالتی سازمان یافته و منتج به فقر و نابرابری اجتماعی دارد یکی از محصولات سبک زندگی مدرن است.

انسان امروز بسیار بیشتر از گذشتگان خود از مواهب طبیعی بهره‌مند می‌شود اما سبک‌زندگی ناشی از مدرنیسم وی را در یک حسرت بی‌انتها قرار داده است تا جایی که هرچقدر در دامن لذ‌ت‌ها پیش می‌رود کمتر احساس خوشبختی می‌کند. سبک زندگی مدرن درست عکس رقبای خود یعنی ادیان و سنت‌ها هیچ مرزی برای پیشروی در خواسته‌ و غرائز نامحدود انسان قائل نیست لذا با قید محدودیت توان جسمی انسان تنها آنچه برای وی باقی می‌ماند رنج و حسرت است.

ادیان الهی منطق مبارزه با آنچه بشر را تهدید می‌کند در درمان نمی‌دانند بلکه پیشگیری را به‌عنوان جزئی جدایی ناپذیر و همراهی همیشگی برای سبک زندگی انسان می‌شناسند لذا برخی محدودیت‌ها را برای غرائز انسانی قائل می‌شوند. اگر واقعا کیفیت زندگی با بهره برداری افراطی از لذت‌ها جبران می‌شود چرا امروز بخش عظیمی از بیماری‌های انسانی را مسائل رفتاری و روانی تشکیل ‌می‌دهد.

رنگ سبز کمرنگ نشان دهنده ابتلا به بیماری‌های رفتاری و روانی در سنین مختلف است. بخش مهمی از مشکلات جوانان و نوجوانان را در سال‌های اخیر اختلالات روحی و روانی تشکیل می‌دهد

آنچه امروز به‌عنوان بیماری‌های ویروسی گسترده و نوظهور در جهان بروز می‌کند و به عقیده اغلب کارشناسان ناشی از تغییر سبک زندگی انسانی است تنها با انجام چند توصیه دینی قابل پیش‌گیری است و حتی بیماری‌های روانی شایع در جهان هم با توصیه‌های ادیان الهی در اندک زمانی قابل درمان است اما حیف که بشر راه دیگری را پیش گرفته و مصرانه در آن قدم می‌گذارد.

خادم الشهدا بازدید : 101 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

حامدزمانی که به عنوان یکی از رویش های جریان موسیقی منتسب به انقلاب توانسته

است کارهای فاخری تولید نماید این روزها و پس از موج تخریب های سایت های

معاند و شبکه های ضد انقلاب مانند VOA ، مورد هجمه سایت های زنجیره ای داخلی

و ایضا خبرگزاری های همسو قرار گرفته است 

 

 ماجرا از آنجا آغاز می شود که شخصی در گوگل پلاس مدعی می شود حامدزمانی برای اجرا در مراسم بزرگداشت شهید باغبانی که در اصفهان برگزار شده است مبلغ ۱۹ میلیون تومان مطالبه کرده است.

 

اما این مطلب غیر رسمی و غیر مستند کافی است تا استارت تخریب مجدد حامدزمانی فراهم آید و همانطور که پیش بینی می شد این مطلب به سرعت از طریق برخی سایت های خبری معلوم الحالِ مدعی اخلاقیات که ضدیت آنها با جریانات ارزشی در مطالبشان موج می زند منتشر می گردد. از خبرگزاری ایسنا گرفته تا آفتاب نیوز و بهارنیوز و سایر رسانه های خبری همسو . . همه و همه این مطلب را با هدف تخریب با آب و تاب فراوان پخش می کنند.

 

در ادامه مطلب بخوانید

خادم الشهدا بازدید : 43 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (1)

امام هادی (علیه السلام) می فرمایند:

مسخره  کردن  و شوخى هاى - بى مورد - از بى خردى است و کار انسان هاى نادان مى باشد.

 

نتیجه اهانت به امام هادی (علیه السلام) چه شد؟!!!

دلیل و هدف ترورهای شخصیتی چیست؟!!


صحبت های امام خمینی(رحمه الله علیه) درباره ترور فیزیکی:

بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ؛ و شما

هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه در سياهي شب ، متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق

نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد. لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است !

منطق اسلام ترور را باطل مي داند. اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما،

اسلام ما تاييد مي شود.

 

دشمن متوجه شد که ترور فیزیکی نتیجه عکس میدهد، روی آورد به ترور شخصیتی با به استهزا گرفتن، تهمت زدن، برچسب زدن و...

ما به استناد به صحبت های امام خمینی (رحمه الله علیه) درباره ترور فیزیکی دشمنان انقلاب علیه شخصیت های انقلابی

درباره این ترور شخصیتی به شما میگوییم این رفتار شما نشانه عجز شماست.

متفکران ما را و شخصیت های ما را مانند آیت الله جنتی و... ترور شخصیتی می کنید و این عمل سخیف خود را به امام خمینی(رحمه الله علیه) رساندید، برای اینکه منطق ندارید منطق شما  توهین و مسخره کردن است که در دید همه ی آزاد مردان دنیا نکوهیده هست.

 

امام خامنه ای(مدظله العالی):

«انّ کید الشّیطان کان ضعیفا» خواهید دید که آنها اشتباه میکنند. خواهید دید که آنها یک بار دیگر تودهنی خواهند خورد. خواهید دید که بینی استکبار بر خاک مالیده خواهد شد.

 

 

 

 

ترور شخصیتی دشمنان مانند ترورهای فیزیکیشان نتیجه نخواهد داد.

خادم الشهدا بازدید : 101 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

يهوديان مدعي اند كه آلمان هيتلري رسما درصدد حذف نژاد يهود و كشتار همه يهوديان بوده است و از اين رو سياست‌هاي رسمي اين كشور در دوران حاكميت هيتلر مبني بر كشتار همه يهوديان بوده است.

چرا هولوکاست را افسانه می‌خوانیم؟ +تصاویر

 

 

 

به گزارش فرهنگ نیوز ، مشرق نوشت : در اهميت و ضرورت بحث از هولوكاست همين بس كه حساسيت اين موضوع در كشورهاي مختلف اروپايي و آمريكا و تاكيد فراوان و غيرمتعارف يهوديان و صهيونيستها از اين، به ظاهر واقعه تاريخي، يك اسطوره بزرگ و پرمنفعت براي يهوديان ساخته است. حساسيت اين موضوع در نزد آنان به حدي است كه در بسياري از كشورها همچون استراليا، فرانسه، سوئيس، كانادا، آلمان، رژيم صهيونيستي و اتريش عليه محققاني كه به رد آن پرداخته‌اند قانون وضع شده است.

خادم الشهدا بازدید : 98 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

از دید مدیر فارسی زبان بی بی سی، ادعای رژیمی که هنوز تمام اعضای سازمان ملل آن را به رسمیت نشناخته اند

و حماس و تمام فلسطینیان را تروریست می خواند، با فریاد دادخواهی میلیون ها انسان بی گناه که در ده ها کشور،

قربانی جنایات تکفیری ها شده اند برابر است و حتی ارجحیت دارد و بی بی سی، برای رعایت بی طرفی! لطف کرده

و به فلسطینیان تروریست نمی گوید.

 

 در ادامه مطلب بخوانید...

خادم الشهدا بازدید : 187 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

در کشوری که مدعی حقوق بشر است، بیشترین آمار جنایات اخلاقی در ارتش آن گزارش می شود.

در حالی که آمریکا به عنوان یکی از مدعیان حقوق بشری همیشه با به جریان انداختن پرونده های حقوق بشری در دنیا توانسته است تحریم های زیادی را برای کشورهایی که با اقدامات آمریکا مخالف هستند، وضع کند، به عنوان یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر مطرح است.

سایت دیلی میل با انتشار گزارشی تصویری از سربازان زن آمریکایی که در ارتش به آنها تجاوز شده است نوشت سال گذشته بیش از 26000 مورد تجاوز و سو استفاده جنسی در ارتش امریکا رخ داده است که قربانیان به دلیل ترس از تکرار تجاوز و یا اخراج از کار آنها را گزارش نکرده اند.

 

خب آزادی دیگه کاریش نمیشه کرد...

خادم الشهدا بازدید : 155 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (4)

در اقدام تازه و منحوس، رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات به تمسخر عزاداری برای امام حسین(ع) پرداخت و انجام آن را کاری بیهوده تلقی کرد که «هیچ بازدهی فرهنگی» ندارد!

پنج شنبه گذشته، نجفقلی حبیبی، رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و عضو حزب منحله مشارکت، که در برنامه "دیروز، امروز، فردا" حضور داشت، با زبانی گزنده و درنده گفت: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول‌ها خرج می‌شود؛ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ سه چهار تا گریه می کنند و ...

 

آیا این مجالس بیهوده است و بازده فرهنگی ندارد پس چرا رضا خان ممانعت میکرد در برپایی این مجالس


 

 

 

 

بد نیست منکران و ساده اندیشان به نتیجه اقدامات رضاخان نیز نگاهی بیندازند و از سرنوشت تاریخی مقابله او با

دستگاه الهی اباعبدالله الحسین(ع) درس عبرت بگیرند.

 

 

خادم الشهدا بازدید : 59 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از توطئه هایی که به وضوح دست استعمار و غرب در آن نمایان است مسئله تنظیم جمعیت یا همان کاهش

جمعیت است که این شیعه خانه امام زمان علیه السلام را با مشکلی جدی رو به رو کرده است. در اینجا مستندی

آماده شده که در اثبات دست داشتن غرب در مسئله تنظیم جمعیت ایران است.

 دانلود: مستند تهدید نسل و اثر مخرب ماهواره

خادم الشهدا بازدید : 96 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 در ادبیات سیاسی از عبارت سلاح‌های انهدام جمعی (Mass Destruction Weapons) زیاد استفاده می‌شود و منظور، سلاح‌های اتمی و شیمیایی و بیولوژیك است كه در مدت كوتاهی می‌تواند میلیون‌ها انسان را به قتل برساند. از زمان روی كار آمدن نومحافظه‌كاران و دولت بوش در آمریكا و اتكای بسیار زیاد این گروه جنگ‌طلب و مستعمره‌چی به دروغ و همراهی انواع رسانه‌ها در پخش و رواج دروغ‌ها اصطلاح سلاح‌های فریب جمعی(Mass Deception Weapons) نیز رایج شده است.

این سلاح به عنوان یک سلاح استراتژیک دارای بیست تاکتیک اصلی است که سعی می‌شود هر کدام به صورت مجزا مورد بررسی و تدقیق علمی به همراه ذکر مثال‌های متعدد قرار بگیرد.

برچسب‌زنی- تلطیف و تنویر  انتقال- تصدیق- شایعه- کلی‌گویی- دروغ بزرگ- پاره‌حقیقت‌گویی- انسانیت‌زدایی و اهریمن‌سازی- پیشگویی‌های فاجعه‌آمیز- قطره چکانی- سانسور- جاذبه‌های جنسی- ایجاد تفرقه و تضاد- ترور شخصیت- تکرار- ماساژ پیام- ارعاب- مبالغه- مغالطه


خادم الشهدا بازدید : 131 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

خانم مسیح علی نژاد

شما که به فکر حقوق زنان و آزادی زنان هستید و در دامان مدعیان حقوق بشر مشغول خدمت به آنها هستید

آیا مردمان آزاده را در سرتاسر جهان نمی بینید که از حقوق و آزادی زنان و کودکان بیگناه غزه دفاع میکنند و ابراز تنفر می کنند ار جنایات رژیم غاصب صهیونیستی؟!!!!!

چرا یکبار اسرائیل را بخاطر به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان  بیگناه غزه محکوم نکرده اید؟

البته  ...  ادامه مطلب

خادم الشهدا بازدید : 56 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از کارکردهای رسانه ها ی جمعی به ویژه ماهواره، مفهوم سازی و به تبع آن، شکل دادن به هنجارهای مناسب با آن مفهوم است. بر این اساس، ارائه تصویرهای مستهجن و مبتذل و خلاف عفت عمومی از طریق ماهواره و نمایش آنها، یکی از عوامل گسترش بی بند و باری و به فحشا کشاندن جوانان از نوع جرایم جنسی است.

اطلاعات کاربری
آرشیو
وصیت نامه شهدا

آن گاه كه زمان آزمايش فرا رسد، آن گاه كه تعهد اسلامي حكم كند، آن گاه كه فرمان امام صادر شود و آن گاه كه ياري اسلام و مستضعفين ايجاب نمايد، بجاست اگر رزم‌آوراني با ايمان، مخلص و جان بر كف نداي حسين(ع)‌ را پس از چهارده قرن لبيك گفته و با خداي خود پيمان خون بندند كه اين لبيك را تا پاي جان حراست كنند، و سرانجام اين پيمان را با خون خود مُهر صدق مي‌زنند.

فرازی از وصیت‌نامهشهید ميرحسين پشت‌ محمدي

حدیث
حدیث موضوعی

گالری تصاویر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



تدبر در قرآن
  • نمونه ی کافران
  • سوره مبارکه تحریم
  • آیه شریفه 10
  • ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِّلَّذِينَ كَفَرُوا اِمْرَأَةَ نُوحٍ وَاِمْرَأَةَ لُوطٍ

  • معنای آیه:

    خداوند همسر نوح و همسر لوط را نمونه ای از کافران، مثال می زند.

  • پیام آیه:

    انسانها در انتخاب راه هدایت یا گمراهی آزاد هستند و در این مسئله زن و مرد یکسانند، چنان که همسر حضرت نوع (ع) و همسر حضرت لوط (ع)، برخلاف شوهران خود، راه گمراهی را برگزیدند. خداوند زنان کافر را نمونه ای از انسان های کافر برمی شمارد زیرا در هدایت و کفر، اراده ی انسانی نقش دارد، نه جنسیت مرد یا ز

دریافت کد تدبر در قرآن

اللهم عجل لولیک الفرج






                       
دعای فرج

کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
  • نام عملیات:
    قادر (سه مرحله پیوسته)
  • زمان عملیات:
    24 تیر 1364
  • مکان عملیات:
    غرب شهر اشنویه ایران ـ شمالی‌ترین نقطه از خط جنگ
  • اهداف عملیات:
    آزاد‌سازی بلندی‌های منطقه معروف به کلاشین