loading...
کانال کمیل و حنظله
خادم الشهدا بازدید : 428 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

چه کسانی خواسته یا ناخواسته جام زهر را به امام نوشاندند؟

 

کامران غضنفری: گزارش های کذب باعث شد حضرت امام جام زهر را سر بکشد.

انجام عملیات والفجر10 در شمال غرب یک نقشه برای تضعیف ما در جنوب بود.

 

خانواده شهدای فاو می توانند از محسن رضایی شکایت کنند.

 

در ادامه مطلب بخوانید

چه کسانی و چه گزارش های به امام میدادند؟!!!

دلیل آنها از تضعیف جبهه ها چه بود؟!!!

آیا آنها ترسو بودند...!!!

چرا رئیس جمهور محترم دستور توقف چاپ کتاب راز قطعنامه و چند نشریه دیگر را دادند شما که معتقد به آزادی نویسندگان و مطبوعات هستید چرا؟!!!

خادم الشهدا بازدید : 155 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (4)

در اقدام تازه و منحوس، رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات به تمسخر عزاداری برای امام حسین(ع) پرداخت و انجام آن را کاری بیهوده تلقی کرد که «هیچ بازدهی فرهنگی» ندارد!

پنج شنبه گذشته، نجفقلی حبیبی، رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و عضو حزب منحله مشارکت، که در برنامه "دیروز، امروز، فردا" حضور داشت، با زبانی گزنده و درنده گفت: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول‌ها خرج می‌شود؛ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ سه چهار تا گریه می کنند و ...

 

آیا این مجالس بیهوده است و بازده فرهنگی ندارد پس چرا رضا خان ممانعت میکرد در برپایی این مجالس


 

 

 

 

بد نیست منکران و ساده اندیشان به نتیجه اقدامات رضاخان نیز نگاهی بیندازند و از سرنوشت تاریخی مقابله او با

دستگاه الهی اباعبدالله الحسین(ع) درس عبرت بگیرند.

 

 

خادم الشهدا بازدید : 59 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از توطئه هایی که به وضوح دست استعمار و غرب در آن نمایان است مسئله تنظیم جمعیت یا همان کاهش

جمعیت است که این شیعه خانه امام زمان علیه السلام را با مشکلی جدی رو به رو کرده است. در اینجا مستندی

آماده شده که در اثبات دست داشتن غرب در مسئله تنظیم جمعیت ایران است.

 دانلود: مستند تهدید نسل و اثر مخرب ماهواره

خادم الشهدا بازدید : 96 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 در ادبیات سیاسی از عبارت سلاح‌های انهدام جمعی (Mass Destruction Weapons) زیاد استفاده می‌شود و منظور، سلاح‌های اتمی و شیمیایی و بیولوژیك است كه در مدت كوتاهی می‌تواند میلیون‌ها انسان را به قتل برساند. از زمان روی كار آمدن نومحافظه‌كاران و دولت بوش در آمریكا و اتكای بسیار زیاد این گروه جنگ‌طلب و مستعمره‌چی به دروغ و همراهی انواع رسانه‌ها در پخش و رواج دروغ‌ها اصطلاح سلاح‌های فریب جمعی(Mass Deception Weapons) نیز رایج شده است.

این سلاح به عنوان یک سلاح استراتژیک دارای بیست تاکتیک اصلی است که سعی می‌شود هر کدام به صورت مجزا مورد بررسی و تدقیق علمی به همراه ذکر مثال‌های متعدد قرار بگیرد.

برچسب‌زنی- تلطیف و تنویر  انتقال- تصدیق- شایعه- کلی‌گویی- دروغ بزرگ- پاره‌حقیقت‌گویی- انسانیت‌زدایی و اهریمن‌سازی- پیشگویی‌های فاجعه‌آمیز- قطره چکانی- سانسور- جاذبه‌های جنسی- ایجاد تفرقه و تضاد- ترور شخصیت- تکرار- ماساژ پیام- ارعاب- مبالغه- مغالطه


خادم الشهدا بازدید : 131 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

خانم مسیح علی نژاد

شما که به فکر حقوق زنان و آزادی زنان هستید و در دامان مدعیان حقوق بشر مشغول خدمت به آنها هستید

آیا مردمان آزاده را در سرتاسر جهان نمی بینید که از حقوق و آزادی زنان و کودکان بیگناه غزه دفاع میکنند و ابراز تنفر می کنند ار جنایات رژیم غاصب صهیونیستی؟!!!!!

چرا یکبار اسرائیل را بخاطر به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان  بیگناه غزه محکوم نکرده اید؟

البته  ...  ادامه مطلب

خادم الشهدا بازدید : 93 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (1)

 موسسه امریکن اینترپرایز در گزارشی درباره تیم تصمیم گیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت ملی و سیاست خارجی، با مرور مواضع اخیر ایران در حوزه سیاست خارجی، هسته ای و تحولات منطقه، از هماهنگی کامل میان رهبری، فرماندهان نظامی و رئیس جمهور خبر داده و آن را نشانه شکست راهبردهای آمریکا بر مبنای اختلاف میان روحانی با سایر ارکان قدرت در ایران خوانده است.

....

خادم الشهدا بازدید : 69 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (2)

ثبت چهار ایده جالب توسط کودک نخبه ایرانی

فرزند نخبه یکی از کارکنان مرکز آموزشی درمانی شهید چمران شیراز، تاکنون چهار ایده خود را به ثبت رسانده است که یکی از موارد هم‌اکنون برای مرحله کاربرد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دست بررسی است.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ منصور آشنا پدر این کودک نخبه در مورد فرزندش اظهار داشت: متین در دوازدهم مردادماه سال 1383 متولد شد که از سنین نوزادی، به مرور نشانه‌های تیزهوشی و استعداد ویژه او برای ما مشخص شد.

وی افزود: نخستین مدرک متین در سن دوسالگی، در سطح یک قرآن و نهج‌البلاغه بود و تاکنون 70 مدرک در حوزه‌های مختلف، از جمله پنج مدرک رباتیک، کسب مدرک ICT و فتوشاپ در سن هفت‌سالگی، ICDL یک و دو در سن هشت و 9 سالگی و برنامه‌ریزی‌های رایانه توسط او کسب ‌شده است.

پدر این کودک نخبه:...   ادامه مطلب

 

 

 

 

خادم الشهدا بازدید : 56 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از کارکردهای رسانه ها ی جمعی به ویژه ماهواره، مفهوم سازی و به تبع آن، شکل دادن به هنجارهای مناسب با آن مفهوم است. بر این اساس، ارائه تصویرهای مستهجن و مبتذل و خلاف عفت عمومی از طریق ماهواره و نمایش آنها، یکی از عوامل گسترش بی بند و باری و به فحشا کشاندن جوانان از نوع جرایم جنسی است.

خادم الشهدا بازدید : 71 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

پناهیان: امتحان اول سینه‌زن‌های حسین(ع) این است که آیا آماده‌اید در این راه و در دفاع از حرم امیرالمؤمنین(ع) جان بدهید یا نه؟ … همین‌جا از

همۀ هیاتی‌ها در همۀ ایران اسلامی تقاضا می‌کنم: تجمع‌های این‌چنین به نام مدافعان حرم را در همه‌جای کشور گسترش دهید؛ تجمع‌هایی که

هیات‌ها دور هم جمع شوند، قرآن‌خوان‌ها و نمازخوان‌ها در مناسبت‌های مختلف دور هم جمع شوند و به جهانیان اعلام کنند که ما برای دفاع از

حرم آماده هستیم. ما برای دفاع از همۀ مؤمنین و مسمانان جهان آماده‌ هستیم. این امتحان اول ماست.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در نهمین تجمع بزرگ مدافعان حرم که در آستانۀ غروب روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) در میدان امام حسین(ع) برگزار شد سخنرانی کرد. در ادامه متن کامل این سخنرانی را می‌خوانید:

خادم الشهدا بازدید : 76 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (2)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث منطقه از جمله عراق افزودند:

آنچه در عراق می‌گذرد، جنگ «تروریسم و دلبستگان به غرب» با «مخالفان تروریسم و طرفداران استقلال ملتها» است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث منطقه تأکید کردند:

دشمنان اسلام امروز بر روی ایجاد جنگ‌های داخلی میان ملتها سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا مردم را با عناوین قومی و مذهبی به جان یکدیگر بیاندازند.

...

خادم الشهدا بازدید : 88 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (2)
ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺪﺍﻣﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ ﺑـﻪ ﻓـﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺶ ﺗﺎ ﭘـﺮ ﮐﻨﺪ ﺟــﺎﯼ ﺧﺎﻟـﯽِ ﯾﮏ ﺁﻏﻮﺵِ ﭘﺪﺭﺍﻧﻪ ﺭﺍ، ﯾﮏ ﺩﻭﺭ ﻫﻢ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻥ ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺭﺍ، ﯾﮏ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻓﺘﻦ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺭﺍ، ﻭ ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺑﮕﻮ ﺁﻥ ﮐﺪﺍﻡ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺍﺭﺯﺩ ﺑﻪ ﺷﺐ ﻧﺨﻮﺍﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﻩ ، ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﻔﯿﺎﻧﻪ، ﺗﺤﻤﻞ ﺩﺭﺩﻫﺎﯼ ﻭ ﻧﺎﻟﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺪﺭﺍﻧﻪ ـ ﺧﺼﻮﺻﻦ ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺷﯽ ـ ﻭ . . . ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﻭ ﺑﮕﺬﺭﯾﻢ، ﺩﺭﺩ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﺎﺳﺖ؛ ** ﮔﺎﻫﯽ ﮔﺮﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎﻥ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ ﺍﺯ ﺯﺧﻢ ﺯﺑﺎﻥ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺑﭽﻪ ﺟﺎﻧﺒﺎﺯ ﺍﺳﺖ . . .
خادم الشهدا بازدید : 65 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)
ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺗﻘﺎﺭﻥ ﻣﯿﻼﺩﺵ ﺑﺎ ﻣﺎﻩ ﻣﺤﺮﻡ ﻧﺎﻣﺶ ﺭﺍ ﻋﻠﯽ ﺍﺻﻐﺮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ . ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺖ ﺑﺎ ﻣﺸﻘﺖ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺩﻭﺭﻩﻫﺎﯼ ﭼﺮﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯﺍﻥ ﻓﻠﺴﻄﯿﻨﯽ ﻃﯽ ﮐﻨﺪ.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
آرشیو
وصیت نامه شهدا

آن گاه كه زمان آزمايش فرا رسد، آن گاه كه تعهد اسلامي حكم كند، آن گاه كه فرمان امام صادر شود و آن گاه كه ياري اسلام و مستضعفين ايجاب نمايد، بجاست اگر رزم‌آوراني با ايمان، مخلص و جان بر كف نداي حسين(ع)‌ را پس از چهارده قرن لبيك گفته و با خداي خود پيمان خون بندند كه اين لبيك را تا پاي جان حراست كنند، و سرانجام اين پيمان را با خون خود مُهر صدق مي‌زنند.

فرازی از وصیت‌نامهشهید ميرحسين پشت‌ محمدي

حدیث
حدیث موضوعی

گالری تصاویر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



تدبر در قرآن
  • نمونه ی کافران
  • سوره مبارکه تحریم
  • آیه شریفه 10
  • ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِّلَّذِينَ كَفَرُوا اِمْرَأَةَ نُوحٍ وَاِمْرَأَةَ لُوطٍ

  • معنای آیه:

    خداوند همسر نوح و همسر لوط را نمونه ای از کافران، مثال می زند.

  • پیام آیه:

    انسانها در انتخاب راه هدایت یا گمراهی آزاد هستند و در این مسئله زن و مرد یکسانند، چنان که همسر حضرت نوع (ع) و همسر حضرت لوط (ع)، برخلاف شوهران خود، راه گمراهی را برگزیدند. خداوند زنان کافر را نمونه ای از انسان های کافر برمی شمارد زیرا در هدایت و کفر، اراده ی انسانی نقش دارد، نه جنسیت مرد یا ز

دریافت کد تدبر در قرآن

اللهم عجل لولیک الفرج






                       
دعای فرج

کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
  • نام عملیات:
    قادر (سه مرحله پیوسته)
  • زمان عملیات:
    24 تیر 1364
  • مکان عملیات:
    غرب شهر اشنویه ایران ـ شمالی‌ترین نقطه از خط جنگ
  • اهداف عملیات:
    آزاد‌سازی بلندی‌های منطقه معروف به کلاشین